Har du råd til ikke at sælge dine varer?

Har du råd til at vente?

Har du råd til at vente?

"Ja det kan vi sagtens - du kan se den på shoppen i morgen.."
Ville du som B2B kunde være tilfreds med den besked? Eller hvordan lyder det her: "Prøv engang lige at opdatere siden - så kan du se varen med det samme".

Her i huset ved vi godt hvad vi ville foretrække - og det er præcis den løsning vi brænder for.
Integrationer mellem systemerne er blevet en afgørende faktor. Kunder gider ikke vente. De vil have tingene leveret med det samme. Både informationer og varer.
Hvor hurtigt du så sender din vare - det kan vi ikke bestemme. Men vi kan gøre meget for at du i hvert fald kan sælge din vare med det samme.

Dag-til-dag kørsler mellem systemerne er uacceptable. Det synes vi i hvert fald. Når du lægger en ny vare på din shop, opdaterer lagerstatus eller pris, så skal det da afspejles på webshoppen med det samme. Synes du ikke?

Kunderne går ekstremt højt op i hvor hurtigt en vare kan leveres. I B2B verdenen er det faktisk ofte vigtigere end selve prisen på varen.
Ville du så ikke også synes at det er ærgerligt at skulle vente en dag (måske mere) før du kan sælge de varer som du lige har fået ind ad døren.

Hvis ordet "realtime" siger dig noget - så skal du da vide at det er her vi er specialister.

Forestil dig at en kunde køber en vare på din webshop. Ordren går fint igennem og kunden er glad. Indtil videre...
For 300 km. derfra sidder en anden kunde som har fundet præcis den samme vare - og som er præcis lige så glad.

Nu skal du så skuffe den ene af kunderne. For der er kun 1 vare på lager - men det kunne kunderne ikke se og de kunne bestille en vare du ikke har - helt uden problemer. Kunden bliver nu skuffet, måske endda vred og har - inden de overhovedet har fået varen - haft en rigtig dårlig oplevelse med din webshop. Men det er ikke kun webshoppen.. det er dit firmanavn de har haft en dårlig oplevelse med.

Har du råd til det?

Vi bryster os af at være "eksperter" og "specialister". Okey tænker du måske - det siger de allesammen. Korrekt - men vi vil ikke lyve og kalde os noget andet. Vil du vide hvorfor - så er du meget velkommen til at kontakte os.

Har du spørgsmål eller er du nysgerrig?

Vi er kun et opkald væk 70 20 69 30