Plastic Change - Vores bidrag til et plastfrit hav

Plastic Change - Vores bidrag til et plastfrit hav

EasyFlow A/S har i sammenarbejde med Fröhlich&me doneret den flotte hjemmeside til Organisationen "Plastic Change". Det har været et projekt hvor der er lagt vægt på detaljerne og mulighederne for at Plastic Change, let og overskueligt, kan ændre i deres indhold mens ekspeditionen er på farten.

Pro bono betyder jo "for det offentliges bedste", og det må man jo sige det er. Vi føler at sagen om "mindre plastic i havet" er vigtig, og det ville være en mulighed for at give en masse, for ganske få penge.

Selvfølgelig ligger det også håbet om en hvis "reklameværdi" for både EasyFlow og Fröhlich&me, ingen tvivl om det.
Men denne form for "reklame" kan faktisk mange gang godt betale sig.

Som firmaejer har du nok oplevet at blive ringet op af div. organisationer der gerne vil have dig til at sponsorere forskellige ting. Og det kan være fristende men vælg dine sponsorater med omhu.

Check om firmaet der ringer faktisk har den rigtige målgruppe til annoncepladsen (som det oftest er). Det ville jo ikke give mening for et firma som os, at have en bannerplads på f.eks. ældresagens hjemmeside. Målgruppen er ganske enkelt ikke den helt rigtige.

Undersøg - og spørg ind til - hvor mange andre der er om "buddet". Hvis det er 50 firmaer der skal dele en bannerplads som "skifter" hver gang der kommer et besøg, så bliver du naturligvis ikke eksponeret så meget som du kunne tænke dig. Og det kan være en meget vigtig faktor som mange annoncebureauer ikke ligefrem skilter med.

Så spørg ind til tingene, stil krav og bed om opfølgende data på hvor mange der så din annonce, og hvor mange der klikkede på den. Hold det samme med dine data fra f.eks. Google Analytics. Så kan du hurtigt se om det har været en god investering af være med i sponsoratet.

Har du spørgsmål eller er du nysgerrig?

Vi er kun et opkald væk 7070 2626